• Gratis verzending vanaf €75
  • Achteraf betalen mogelijk
  • Vóór 19u besteld = volgende dag verzonden
  • Gratis levering te St-Truiden, Landen en Gingelom

RETURNS & EXCHANGES

 

Retourneren

 

We vermelden op de webshop zoveel mogelijk informatie over de artikelen.

Twijfel je over een artikel of de maat ervan? Neem dan contact met ons op voor verdere info of maak een afspraak om te komen passen. Je vindt onze gegevens hier: CONTACT.

 

Het kan alsnog gebeuren dat je artikel niet past of dat het niet aan je verwachtingen voldoet. Jammer maar we helpen je verder!

 

Je kan het artikel terugzenden als de volgende voorwaarden voldaan zijn: 

  • Binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel
  • Het artikel werd enkel gepast zoals je dat in de winkel zou doen
  • Het artikel is niet beschadigd en vlekvrij
  • Het artikel is ongewassen
  • Het artikel is nog steeds voorzien van alle etiketten en/of prijskaartjes
  • Kosten van terugzending zijn op kosten van de Klant  

Ga naar ons retourportaal https://dres-an.shipping-portal.com/rp/  of stuur een e-mail naar dres-an-shop@hotmail.com.

 

Verstuur je pakketje naar:

Dres-An

Oude Katsei 109

3890 Gingelom

 

Je kan het pakketje binnen brengen bij Dres-An om kosten te besparen. Stuur een e-mail naar dres-an-shop@hotmail.com.

 

Wanneer wij jouw artikel(s) hebben ontvangen en er aan bovenstaande voorwaarden werd voldaan, zal het bedrag van aankoop zo snel mogelijk teruggestort worden op jouw bankrekeningnummer of de door jou gekozen betalingsmethode bij het afrekenen.

Als je gebruik maakt van het retourportaal kan je kiezen tussen een terugbetaling, een omruiling of een winkeltegoed.

 

Soldenartikelen kunnen niet geretourneerd worden.

 

Het artikel is beschadigd of het gaat om een verkeerd artikel?

Onze artikelen worden 2 maal gecontroleerd: de eerste keer bij de levering door onze leveranciers en een tweede keer bij de verzending. Uiteraard kunnen er dingen aan onze aandacht ontsnappen en een vergissing is menselijk.

Je stuurt een mail naar dres-an-shop@hotmail.com waarin je het probleem aangeeft. Je stuurt een foto mee ter bevestiging.

Als bevestigd wordt dat Dres-An verantwoordelijk is, zullen wij uiteraard de verzendkosten voor onze rekening nemen en wordt het aankoopbedrag terugbetaald. Verdere instructies ontvang je per mail.

 

Ruilen

 

We vermelden op de webshop zoveel mogelijk informatie over de artikelen.

Twijfel je over een artikel of de maat ervan? Neem dan contact met ons op voor verdere info of maak een afspraak om te komen passen. Je vindt onze gegevens hier: CONTACT.

 

Past het artikel toch niet naar behoren en wens je het artikel te ruilen voor een andere maat en/of artikel?

De voorwaarden zijn dezelfde als bij het retourneren.

Er zijn verschillende manieren om te ruilen:

  • Via ons retourportaal https://dres-an.shipping-portal.com/rp/ kan je kiezen om te ruilen.
  • Je kan kiezen om het artikel terug te sturen (stuur een e-mail naar dres-an-shop@hotmail.com) en je bestelt het gewenste artikel via de webshop. Als de voorwaarden voldaan zijn, wordt het aankoopbedrag van je teruggestuurde artikel(s) teruggestort.
  • Je komt langs bij Dres-An (na afspraak) en je kan het andere artikel direct omruilen. Bovendien kan je hier alles passen zodat je zeker bent van je aankoop.

 

Klachten

 

Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Safeshops.

Safeshops.be zal bemiddelen tussen de Klant en Dres-An indien de klacht op het eerste zicht gegrond is.

Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1, 2180 Ekeren, info@safeshops.be 

 

Er is een geschillenregeling bij de Consumentenombudsdienst https://consumentenombudsdienst.be/nl én bij het Online Dispute Resolution platform van de EU https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN